CeReN’Li Sohbet


CeReN’Li Sohbet

Soyle bir dun dusundum de dedim ki hic kendi ismimle bir sohbet yazisi yazmamisim. E dedim ki oturayim yazayim. Uyanir uyanmaz yuzumu yikadim oturdum laptopun basina sonra gec filan kalirim yazamam ise gitmek zorunda kalirim diye kahvalti bile etmedim yani : ) CeReN Gulucuk.org sunucusu icinde aslinda disaridan bakildiginda bir nick gercekde ise ismimdir. Cogu kisi kendi ismi yerine nicki kullanmayi tercih eder aslinda kullanilan nickler insanlarin karakterini simgeler. Benim ismimde sanirim beni simgeledigi icin isim kullanmayi tercih ediyorum.Bazende SqLine nick kullaniyorum. Bu nicki sohbet sunucularinda kullanilan bir komutu anlatmakdadir. Genellikle yonetici oldugum sunucularda ismimi ve ismimi kullanmaya yakin nick yada isimleri bu komutla engelledigim icin bu nicki aliyorum gordugunuz gibi nickler kisileri simgeliyor.

Www.Gulucuk.org sunucusunda sizler gibi bende sohbet ortamlarini seven birisi olarak yer almaktayim. Aslinda cok fazla sohbet eden birisi degilim genellikle insanlari izlemeyi seviyorum ne yaziyolar ne yapiyolar nelerle ilgileniyolar buraya ne sebeple gelmisler sorularinin cevaplarini bulmaya calisiyorum.İzlenimlerim insanlarin yeni kisiler tanimaya yonelik oldugunu gosteriyor. Bulundugumuz yerde yani yasadigimiz sehirde ancak en yakin kisileri isyerindekileri okuldakileri mahallemizdeki kisileri yada evimize yakin kisileri taniyabiliyoruz yada taniyamiyoruz.Lakin burda dunyanin ve Turkiye’nin bir cok yerinden giren bay bayan bir cok kisi ile tanisma firsati yakaliyoruz.Bunun yaninda radyo kanalimizda birbirinden iyi djler ve yonetimi ile istekler canli yayinlar konuk olan misafirler ile hos vakitler gecirebiliyoruz. Radyo konusunu burda cok acmak istemiyorum ilerleyen gunlerde #Radyo konusu uzerine sizlere makale yazmayi dusunuyorum cunku.Oyun kanallarinda bir cok yarisan kisi ile yarisma sansi yakaliyoruz ve gunun is okul yasam stresini bu sekilde atabiliyo bir cok yeni arkadasla tanismak icinde kendimize yol acmis oluyoruz.

Teknolojinin ilerlemesi ile once cebimize giren cep telefonlarina baya uzun bir suredir internette girmis oldu. Bizler artik bilgisayara laptopa yada tablete bagimli kalmadan acikcasi kablolara bagimli kalmadan internet kullanimina baslamis olduk. Aslinda soyle bi bakinca yine cok prizden ve kablodan ayri kalamasakda en azindan disariye gittigimizde bu sekilde olmadanda sohbet sunucularina girebilme sansi yakalamis olduk.Kendimden ornek vericek olursam onceleri is yerinde nerdeyse 7/24 laptopu acik olarak calisan ben internet cebimize girdikden sonra bu halimden uzaklastim ve gerekli oldugu surece telefonumdan gulucuk.org giris yapmaya basladim. Nasil giris yapiyorum sorusuna gelirsek Google amcaya yaziyorum www.gulucuk.org sayfa aciliyo ve diyo bir nick bir isim aklima ne geliyosa yazip giriyorum ee insan is yerinde iken simdi ne olmus kim kimle sohbet ediyo kavgami cikmis sorunmu olmus merak ediyo yani yapicak bisi yok. : ))

Evet sevgili sohbet sever dostlarimiz bugunluk CeReN’Li Sohbet yazimisa ara vereyim diyorum.Belki ilerde bunu 1-2-3 diye devam ettirebilirim sizlere neler oluyor neler bitiyor anlatabilirim. Yukarida ki yazimla demek istiyorum ki iyi bir sohbet sunucusu kaliteli ortam guvenli sohbet etmek istiyorsaniz tam yerindesiniz.
Gelin Tanisalim..


Etiketler : , , ,

6 comments on “CeReN’Li Sohbet
  1. Azraiill dedi ki:

    Merhaba Ceren yazilarıni okudum hepsi samimi sekilde içten yazilmis tesekkur ederim paylasim icin, seni tanidigima memnunun oldum

  2. Cleo dedi ki:

    Ceren harika bir yazi olmus okuyunca sevdim devamini beklerim kesinlikle 😏

  3. Kaan dedi ki:

    Ceren’i tanıyacağımızı düşündüm başlıktan yola çıkarak, ancak pek de tanıdığımızı zannetmiyorum. Daha çok genelleme olmuş sanki. Aralara kendini serpiştirmen güzel. Şöyle bir nokta var, ben mesela mobile alışamadım aslında alışmakta istemedim belki de. Hiç bir yere mobil olarak girmiyorum 🙂 Bu nedenle laptopum hep açık ve hep sıcak 😀

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*